Nie tolerujemy bezczynności. Dlatego każda przyjęta przez Kancelarię sprawa jest przypisana do stałego referenta, jak również jego zastępcy. W razie potrzeby zasięgamy pomocy konsultantów z innych dziedzin prawa.
Szanujemy prawo Klientów do informacji. Dlatego też wszelkie dokumenty przychodzące do Kancelarii, jak i projekty pism są każdorazowo przekazywane do wiadomości Klientów.
Bieg rozpraw jest każdorazowo dokumentowany kopiami protokołów i notatek, na życzenie Klienta przesyłanych mailowo do wiadomości.
W kontaktach z Klientami stawiamy na transparentność. Utrzymujemy stały kontakt telefoniczny i mailowy, zaś akta spraw pozostają dostępne dla naszych Klientów na ich żądanie. W celu zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa, sporządzamy kopie elektroniczne istotnych dokumentów.
Projekty kluczowych pism w sprawie są każdorazowo konsultowane z Klientem i ekspediowane dopiero po uzyskaniu aprobaty Klienta.
Zapewniamy i organizujemy pomoc fachowców i rzeczoznawców, z którymi pozostajemy w bieżącej współpracy.
Spełniamy wszelkie standardy ochrony danych osobowych. Dzięki wypracowaniu własnych standardów i schematów działania, zapewniamy najwyższy poziom bezpieczeństwa w komunikacji z Klientem.